Každý den a mnohdy nevědomky jsme stavěni před situace, kde je klíčové zachovat klid a rozhodnout se pro funkční variantu. Mohou to být situace v práci, kdy do úvahy padá investice za obrovské peníze, okamžité rozhodování s cílem toho nejlepšího pro vaše děti či naše vlastní rozhodnutí třeba změnit životosprávu nebo dostudovat vysokou školu i v pokročilém věku. Všechny tyto rozhodovací akce mají obrovský a mnohdy viditelný vliv na naši tělesnou schránku, zvláště silný vliv pak na lidskou psychiku. Ne každý je totiž mistrem v okamžitém rozhodování. Naštěstí i tomu se dá naučit a s přehledem tak zvládat situace „buď – anebo“.
Získejte odpovědi na otázky
Díky praktickým vzdělávacím aktivitám můžete pracovat na svém rozhodovacím umu a získat nové zkušenosti. Například MotivP pořádá pravidelná setkání personalistů a manažerů, takže se celá akce nese v přátelském duchu, kde se každý dostane ke slovu a může čerpat ze zkušeností a názorů ostatních. Skvělé je také propojení rozhodování v práci s osobním životem. V letošním roce se uskuteční ještě nejméně 6 Business Brunch akcí, na nichž se budou řešit dilemata a jejich role. Celková myšlenka organizace v životě a práce s dilematy morálky a seberealizace budou nastíněny do praktických příkladů. O to se postará skvělý řečník, lektor a odborník v oblasti řízení lidských zdrojů, pan František Hroník propojující byznysové prostředí s kognitivní behaviorální psychologií. Tato osobnost má své pevné místo v oblasti psychologie práce v České republice a na Slovensku. Díky jeho přínosným informacím, zkušenostem a velmi edukačním názorům bude celý brunch nejen naučný, ale také příjemně uvolněný.
Dilemata jako nástroj individuálního a organizačního rozvoje
Z této akce budete odcházet připraveni a jisti v otázkách dilemat. Dostanou se vám odpovědi na otázku, proč a jakým způsobem si lze dilemata utřídit, zda se vůbec jedná o dilema a jak přemýšlet s ohledem na organizační rozvoj. Taková akce plná vynikajících pracovních a psychologických postřehů vám otevře nové možnosti a pohledy na situace v práci. Budete překvapeni, kolik takových procesů denně řešíte.