Nakupování na internetu nikdy nebylo snazší. Zatímco mnohé obchody se tomuto způsobu uspokojování potřeb zákazníků vyhýbaly delší dobu, jiné jsou „naloděny” na tuto vlnu už delší čas. Koronavirová krize však hodila všechny obchody do jednoho košíku, což způsobilo vyladění obchodních podmínek prakticky u každého podniku. Například e-shop Zalando se stal uživatelsky ještě o chlup přívětivějším, když zavedl velmi snadné, doslova až intuitivní vracení zboží. A Zalando kupon se tak rázem začne uplatňovat velmi snadno.
Jak vrátit/vyměnit zboží?
Právě možností vrátit či vyměnit zboží ve lhůtě až sto dní Zalando začalo zbrojit proti své konkurenci. V současné době je možné vrátit prakticky všechno zakoupené zboží, problematické může být pouze spodní prádlo, ale ani s tím není problém, pakliže je v zabaleném, nepoužitém či nevyzkoušeném stavu.
Ať už vám nesedlo tričko, džíny nebo cokoliv jiného, postup pro výměnu nebo vrácení bude jednotný. Stačí se držet doporučovaných kroků.
Zabalte balík a odešlete ho
I když si většina lidí myslí, že vracení nebo výměna balíku je velká věda, není tomu tak. Ve skutečnosti stačí balík zabalit a odeslat. Dokonce se nemusí za odeslání ani platit, pokud využijete přiložený štítek PPL nebo Zásilkovny. Stačí štítek nalepit a odnést na podací místo příslušné přepravní společnosti.
Dnes už ani není nutné schovávat potvrzení o odeslání, protože všechno je to součástí systému a evidence je to, na co se dbá. Pokud se však rozhodnete balík odeslat vlastní cestou a na vlastní náklady, pak ano – potvrzení si raději uschovejte, abyste mohli potvrdit, že k výměně, respektive k vrácení zboží opravdu došlo.
Jak probíhá vrácení peněz?
Co se týče vrácení peněz, ty jsou připisovány na stejný účet, ze kterého byla objednávka uhrazena, respektive stejným způsobem. Lhůta je čtrnáct dnů, ale obvykle je to záležitost jednoho týdne či pár dnů.