Reklamní předměty přináší celou spoustu výhod, což je také důvod, proč do nich tolik společností investuje. Pomáhají vytvářet vztahy mezi obchodními partnery a klienty, patří mezi levnou reklamu, kterou si navíc při splnění zákonných podmínek můžete odečíst s daní. Její další výhodou je to, že zvyšuje povědomí o vaší společnosti a působí k posilování dobrého jména vaší společnosti. Obdarovaní zákazníci se rádi budou do vaší společnosti vracet. Reklamní textil, předměty nebo elektronika – co patří v současné době mezi nejoblíbenější reklamní dárky?
Roušky s logem společnosti
Pandemie ovlivnila mnohé, mezi jiným také to, co si lidé představují pod nejlepším reklamním předmětem. Roušky s logem společnosti nebo originálním obrázkem se staly něčím, co lidé rádi dostávají. Je to skvělý způsob, jak zaujmout – vždyť roušky se nosí na obličeji, nejvíce viditelném místě našeho těla. Všimne si jich tedy velká spousta lidí – což je efekt, kterého s reklamními předměty chceme dosáhnout.
ECO předměty
Tlak na uvědomělé chování stále sílí. Snažíme se kupovat předměty a zboží, které není plné plastu, omezujeme odpad a třídíme plasty, sklo či papír. Stále více lidí myslí na životní prostředí. Tento trend se opakuje také v reklamních předmětech – podle výzkumů celá řada klientů ocení ECO předměty. Také společnost, která daruje takové dárky, si dělá velmi dobré jméno jako firma, které záleží na životním prostředí.
Reklamní elektronika
Ať chcete nebo ne, pohybujeme se ve světě plném moderních technologií. To je také důvod, proč spousta klientů ocení takové reklamní předměty, jako jsou powerbanky, bezdrátové nabíječky telefonů, USB disky a další podobné elektronické vymoženosti.
Reklamní textil
Oblečení, plátěné tašky, batohy, čepice, kšiltovky – to všechno patří do kategorie reklamního textilu. A to navzdory tomu, že se jedná o něco, co je předmětem spotřebních dárků již celá desetiletí. V poslední době jsou velmi oblíbené outdoorové varianty oblečení.