Máte pocit, že vaše logo neodpovídá myšlence a poslání vašeho podnikání? Pak oživte stávající barvy či motto a svěřte se do rukou odborníků. Díky nim získáte pohled na stávající grafiku z třetí strany a slovo profesionála včetně možných návrhů na úpravy. Nezapomeňte, že vaše logo, headline, který má říct maximum o vás s minimem slov, jsou tím prvním, co vidí zákazník, konkurence i běžný kolemjdoucí. Vryjte se do paměti vhodně zvolenými grafickými prvky, investujte do vizitek, billboardů i nového loga a uvidíte, že získáte nové zákazníky a otevřou se vám brány pro navazování obchodních vztahů.
Myslete na sebemenší detail
Vaši pozornost si určitě zaslouží i obalový design. Krabice, sáčky, detaily i obyčejné kartičky mohou značně zvýšit úroveň vašich služeb. Speciální potisky, vtipné texty i krátké povídky nebo tisk limitovaných cen vás mohou opět posunou dál. Překvapte své zákazníky, udělejte radost také obchodním partnerům a uvidíte, že si vás budou doopravdy pamatovat. Návrh firemního loga by měl jít ruku v ruce s vaší strategií a odrazit se na všech tiskovinách včetně loga, vizitek a hlavičkových papírů. Tvorba vizitek je přitom velmi snadná, cenově dostupná a časově nenáročná. Podle objemu vizitek se odvíjí též cena, takže neváhejte a pořiďte tento praktický marketingový doplněk všem potřebným osobám. Stejně tak vás nadchne tvorba loga, která v případě, že vzejde z rukou zkušených designérů a grafiků, bude zajisté stát za to!
Potřebné data k redesignu
Rozhodnete-li se pro redesign loga, připravte si logomanuál se všemi potřebnými detaily. Jaké barvy používáte, jaká pozadí lze implementovat, popřípadě jaké písmo, font a styly provedení jsou přípustné. Mnoho logomanuálu je řízeno z centrály, eventuálně mají společnosti předepsanou formu grafických výstupů. A protože je grafický design důležitý a významně se podílí na celkovém dojmu z vašeho brandu, vyberte si zkušenou reklamní agenturu, za níž stojí mnoho úspěšných značek.