Chcete pomáhat, ale nevíte jak? Máme pro vás několik tipů, jak vybrat ten svůj projekt!

podpořit dobrou věc

Aktuální situace zkomplikovala život řadě lidí. Někteří přišli o někoho blízkého, jiní o práci, řada rodičů také musela zůstat doma se školáky. Na tom, aby se tito lidé měli dobře, pracuje řada charitativních projektů a organizací. Nyní je na nás všech, jednotlivcích i firmách, abychom nabídli pomoc těm, kteří ji potřebují.

Najděte téma, kterému věříte

Řada influencerů díky své činnosti dokázala pomoct lidem. Už několikrát se stalo, že Nikol Štíbrová nebo Leoš Mareš napsali na svůj profil na sociálních sítích, že kdyby každý jejich sledující poslal jednu korunu, stačilo by to na to, aby vybrali peníze na dobrou věc. A většinou už v řádech hodin či dní, k tomu opravdu došlo. Běžte svým zákazníkům naproti a ukažte jim, že nejde jen o byznys, ale také o to podpořit dobrou věc.

Lidé chtějí pomáhat, občas ale nevědí jak

Vytvořte pro lidi příležitost, jak mohou pomoci. U řady poctivých charitativních projektů je totiž problém, že nemají dostatečné finance na reklamu. A proto se o nich lidé vůbec nedozví. Pokud ale budou vědět, že nákupem vašeho výrobku zároveň podpořili dobrou věc, budou mít další důvod se k vám vrátit. Navíc pomoc vždy nemusí být jen finanční. Naplánujte třeba speciální den, kdy společně se svými zaměstnanci a zákazníky navštívíte domov důchodců a uděláte pro babičky a dědečky hezký program.

Podpora se občas zrodí i tam, kde byste ji nečekali

Když bývalý poslanec Jaroslav Škárka napsal nenávistný komentář o nedonošených dětech na svůj profil na Facebooku, pravděpodobně nečekal, jak neuvěřitelnou vlnu solidarity tím vyvolá. Na účtu organizace Nedoklubko tak během několika dní přistály statisíce korun. A to jak od jednotlivců, politiků i firem. A to jen ukazuje, jak důležité je si pomáhat.

Ze stejných důvodů vzniklo také Fergo. My u nás totiž věříme v pozitivní sílu evoluce trhu. Naším cílem je propojovat dobročinnost, byznys a osobní angažovanost každého z nás. Vytvořili jsme unikátní prostor, kde se firmy mohou prezentovat. Pokud firma něco prodá, Fergo získá provizi. A z té jde vždy 25 % na dobročinné projekty, které jsou do platformy zapojeny.