I když se vám zdá, že zrovna vaše firma nemá s internetem nic společného, webové stránky potřebujete. Jen si vzpomeňte, jak často si sami hledáte informace na internetu. A teď si představte, že se o vás snaží něco dohledat potenciální zákazník. Když svůj web nemáte, informace buď vůbec nenajde, nebo budou z nějakého zdroje, který o vás nemusí uvádět pravdu. Tím přijdete o zákazníka a o výdělek.
Ale pozor! Tvorba webových stránek vůbec není o tom nacpat na web co nejvíce informací. Můžete klidně uvést jen to, čím se zabýváte, kontakt, otevírací dobu prodejny a reference. Informací stačí minimum, důležité je, že budete ve světě internetu existovat.
Nebojte se do webu své firmy investovat nějakou tu korunu. Možná umíte základy HTML a CSS sami nebo máte šikovného známého, který by byl schopný něco nakódovat, ale pokud se nevyrovná profesionálům, raději to nepokoušejte. Obětujte pár tisíc a nechte si vytvořit moderní web od tvorby webových stránek Brno. Není nic horšího než webové stránky, které už podle vzhledu působí dojmem, že se o ně nikdo nestará. Zákazníky sice potěší, že se o vás něco dozví, ale design je odradí.
Jak vypadají dnešní moderní weby?
Kvality firem jsou různorodé, a tak byste při výběru té, které svěříte svůj web, měli aspoň tušit, o co žádat. V roce 2016 jsou moderní jednoduché a čisté stránky se stručným textem a s obrázky ve vysokém rozlišení. Trendy jsou také videa a různé animace. Nemusíte se přitom bát výrazných barev. Webdesignéři obvykle barevně přizpůsobí design vaší firemní tváři nebo vám navrhnou něco vlastního.
Pro příklad moderního webu se podívejte na tvorbu webových stránek Brno. Je to web společnosti 2Rsolutions, která se zabývá tvorbou webů na vysoké úrovni. Zkuste si web otevřít i na mobilu, dnešní stránky by totiž měly být responzivní – zobrazovat se správně na každém mobilu, tabletu i počítači bez ohledu na velikost displeje.
Musíte být vidět
Možná by bylo dobré zmínit, že nestačí si jen nechat udělat web. Zajímat by vás měla rovněž SEO optimalizace Brno. Pod tímto složitým termínem se skrývá mnoho technik, které přimějí vyhledávače, aby vaše stránky indexovaly na prvních pozicích. To znamená, že když si pak někdo vyhledá slovo vztahující se k vaší firmě, Google (nebo Seznam, Bing či jiný vyhledávač) mu nabídne právě vás.
Jestli své webové stránky ještě nemáte, zpytujte svědomí. Pokud ano, zeptejte se sami sebe, zda jsou opravdu reprezentativní. Stojí za to do nich investovat.